Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 4

Make nosense but it make sense

Nu har jag fått av mig det slitna håret och sitter här i stressen. Ska snart iväg och möte båtsman, sedan blir det middag hos mormor och där med min favorit mat. :) Fridah ska ju till Linkan så träffar henne i Linköping igen. Nu ska jag iallafall njuta av solen med min bästa vän. Imon blir det skola så jag åker imorgon bitti runt 8 tiden lagom till textkommen := ) Menmen stress var det måste se till att hitta jeansen jag vill ha på mig, hatar de där när man inte hittar det man söker efter, men det är väl så i alla liv, vi söker och söker men hittar aldrig genvägen.

P.s: KOmmer ni ihåg .->

Kiss n hugs

Karolin Chambel

1 kommentar:

Fridah sa...

Jag kommer ihåg älskade du :)

PUSSS på dig undertutti!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL