Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, maj 3

Nummer 19 säger jag bara.

Helgen har varit en helg full med äventyr och utgångar. Har spenderat tiden med mina älskade vänner och min älskade familj. Ikväll eller just nu sitter jag hemma hos min gamle vän Becca och förbreder oss tillsammans med Lilla Björn och Fridah. Det blir parkan och spritluckan som gäller ikväll och förhoppningsvis blir det som alla andra gånger på parkan, Oförglömligt. Igår blev det några cider på uteserveringen med stora björn och Jannica. Alltid lika roligt att träffa er flickor. Frästen jag har glömt att berätta om Liseberg, kaninen vann 4,5 kg chips så nu ska vi allt frossa i veckan. Imon blir det klippning och lite mys på stan så ni linköpare får helt enkelt hålla er ett tag till, jag är nog på ingång runt tisdags morgonen.
Menmen sist och inte minst innan jag springer in till flickornas fixfix så vill jag bara berätta för er alla att min mamma är världens mest underbaraste mamma.

Kiss n Hugs
Karolin Chambel
ps: bjuder på en gammal bild av becca och lilla björn.:)

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL