Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, maj 9

Hoppas du kommer förbred.

Idag är det ingen vanlig dag för det är Beccas 20årsdag HURRAHURRAHURRA!!!, klockan har nu passerat tolvslaget vilket betyder att det nu är min älskade Beccas födelsedag. Själv hämtade jag nyss tvätten , vek den och nu ligger jag & slappar igen. Filmen var helt okej, gillar inte när det är så mycket overkligheter men eftersom att man fick njuta av ögongodiset Brad Pitt fick den ett okej. Pratade med min kusin Michel för en stund sedan, han verkar alltid tro att jag ska ut och parta eftersom hans sista mening är alltid att jag skall ta det försiktig & dricka med måtta. Vilka fördomar eller vad säger ni! Jag tycker nästan att det är näst intill ett påhopp. Aja nu börjar det bli dags för att bädda ner mig och calla det för idag. Tror dock att det får bli en bra bok tills sömnen tar vid för dödstrött är jag långt ifrån.

Kiss N Hugs
Karolin Chambel

P.s: Jag vill ha dig imorgon.

LET`S SLOW IT DOWN SO WE CAN FALL INLOVE

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL