Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, maj 8

Purple rain

Regnet öser ner utan för mitt fönster och jag har inte tänkt att lämna byggnaden. Fikan med Andrea blev inställd då hon inte mådde så bra & det gav mig helt enkelt tid att ta tag i tvätten, jag sket ju i den sist. Lagade även en utsökt middag dock bara för en, men god var den. Har även fått lite annat gjort inför morgondagens planer och nu ligger jag min älskade säng och kollar på Mr n Mrs Smith, måste säga att varje gång jag hör talas om denna film tänker jag på hur Aniston måste ha känt, hatar killar som inte kan hålla sig till en tjej. Har haft en liten kärleks dag i mitt huvud vill jag tala om är egentligen riktigt sugen på att se the notebook men eftersom video butiken är alldeles för långt bort. . . Menmen nu ska jag njuta av min lägenhet som för övrigt ser riktigt mysigt. Tänkte ta en fotbad och fixa till ögonbrynen senare, en riktigt jag dag idag. Hörs sen: Nu film !

Kiss n Hugs
Karolin Chambel

A - Why dident you wrote me? N - I worte you 365 letters, i wrote you for a year.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL