Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, maj 10

Yeah right säger jag bara.

Nej, nu har jag legat i bakisdimman alldeles för länge. Har vaknat, somnat om och vaknat och somnat om. Med andra ord blev det en hård kväll igår men lyckad. Allt började hemma hos Becca med flickor bål och massa gott, grabbarna kom strax där efter och efter det var vi alla igång. Utgången blev på platå, träffade även en del kända ansikten som mina lilla kanin, S, F, Z, P, K m.m. Kvällen var lite konstig för att vara i min smak men trevlig var den med, fast jag tror inte vi lämnat dansgolvet i så många minuter förut? Aja nu ligger jag iallafall här, i min älskade säng och har tänkt på att gå ner och duscha i ca: 2h nu. Menmen först blir det GG sedan blir det en välbehövd promenad med Andrea. Hörs sen

Karolin Chambel

P.s: Det är ju aldrig så de säger, de ljuger alltid!

bilderna kommer när jag väl får tag på dem!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL