Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, maj 8

Jag vill känna attt jag lever, att jag räcker till.

Idag är det fredag, alltså början på helgens bravder , jag sitter här och kolla på top model men ska snart ner till stan för att ta en catch up fika med Andrea. Vad som händer efter det har jag ingen aning om och det känns rätt skönt att inte ha några planer för en gångs skull. Ska nog ta det lugnt och få gjort lite skolarbete. Iallafall så hoppas jag att jag är mer motiverad för skolan nästa vecka denna veckan har bara varit långtråkig och jag har inte ens velat gå dit. Menmen ska försöka satsa extra mycket nästa gång. Imorgon fyller hur so helst Becca 20år och detta skall firas ordentlig, det blir förfest hos henne sedan utgång för hela slanten som sagt kommer det vara super kul eftersom att våra lekar kommer slå slint i varrenda skalle. Menmen nu ska jag kolla klart på topp model sedan blir det duschen och stan som väntar.

Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL