Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, maj 1

Dance me around the world

Har nyligen varit på släktmiddag + fridah. Alltid lika kul att träffa släkten men särkilt idag eftersom vi har fått ett nytt tillskott. Så efter många pussar och utsökt mat från hemlandet är jag nu hemma och ska nart göra mig redo för kvällens äventyr, även om inget speciellt är planerat än blir den väg vi väljer helt enkelt. Igår efter en lång och varm bussresa, kom vi ängtligen fram plockade upp fridah på vägen och sedan kom även min Josefin hit innan vi äkte till Matsans Party. Blev en hel del kramar och drinkar där innan vi begede oss in till stan för att parta vidare inne på hardrock, träffade även på B & Co plus några va kusinerna så det var trevligt och självklart svettigt på dansgolvet. Fridah har även tagit lite bilder men dom får komma upp lite senare helt enkelt. Ska tala om att vägen hem var som gamla tiden med L. lind i sång volym, vi kommer ju att dö samtidigt du och jag.

Kiss N hugs

Karolin Chambel

P.s: Kolla in fridahs blogg snart hon ska nämligen blogga efter mig och jag antar att
hon ntar till den delen jag missat, b.la en mysig frukost och 1000 kusiner.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL