Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, maj 6

Nu har jag fixat och ändrat om lite i lägenheten och jag måste säga att det blev riktigt bra. Skulle bara vilja måla en fondvägg men får helt enkelt vänta tills min kanin har lust och hjälpa mig, frästen hoppas jag att alla varit snälla mot henne idag, annars!!!! :) Träffade min becca för ett tag sedan, drack kaffe, snackade skit och planerade lite. Hon är underbar och vi kan verkligen relatera till varandras uppleverser. Kan lova att ni alla som ska fira hennes stora dag på lördag kommer ha riktigt roligt!!! Menmen skolbänken imon igen alltså borde få lite gjort men tycker jag förtjänar en paus så nu skall jag njuta lite av veckoreyn senaste, lite briost och kex, Det tycker jag allt att jag är värd efter allt detta slit. Lise kanske kommer förbi och om inte får jag ta tag i engelska boken innan det är dags för sängen. Imon ska vi allt ligga i vill jag lova. Vill också gratta Sarah som nu blivit mamma, pojken är urgullig. menmen vi kanske hörs senare.
P.S: Slänger upp lite bilder från gbg resan fridah har äntligen
lagt in dem.
Kiss n Hugs : Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL