Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, maj 7

Lise har fortfarande inte kommit eftersom att hon är så seg. Menmen, läste igenom VR och läste artiklen om Kenza vilket fick mig att tänka på vilken av hennes & blondinbellas blogg jag gillar mest. Och det är väldigt sant det som hon sa att Blondinbella har ändrats mycket i sitt skrivande. Jag menar inte att blondinbella är en fejkbloggare men hon skriver inte från det sättet som jag kan känna att kenza gör. Vilket fall så gillar jag kenza & där med henne klädstil enormt. Hon är en go tjej i mina ögon. Frästen pratade lite med min Josefin förut, och fick höra lite saker som har påverkat mig mycket en senare tid. Blir så himla ledsen, förstår verkligen inte hur man hela tiden skall blanda in mig i detta. Jag orkar inte mer jag har förklarat att det de tror är fel och att jag och Christian (båtsman) bara är vänner vid det här laget. Jag vet inte hur jag skall göra för att denna flicka ska må bra av att jag finns eller rättare sagt för att jag litar på chrille. Hur många av er har inte killkompisar som ni pratar med, och kan ringa och gråta till och umgås med utan att det är någon kärlek emellan & utan att deras flickvän hatar er? Jag vet inte längre men detta börjar såra mig rejält. Hoppas det försvinner snart, hatar att det hela tiden går i runt istället för att redas ut. Aja men nu har jag av reagerat mig på er och om ni har några tips på hur jag ska lösa detta men ändå har kvar min bästa killkompis? Hjälp!!! Nu ska jag måla naglarna och fixa lite till. Skulle gärna ring båtsman och fått lite feedback men det är ju jävigt svårt i det här läget!!!!

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL