Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, maj 5

the best papi in the world

Sitter och kollar på brother n sisters samtidigt som jag pratar lite med Isa på face. Somnade till efter middagen förut eftersom att helgen varit mer eller mindre sömnlös! Så nu har jag mer energi en vanligt en tisdagskväll. Imorgon har vi friluftsdag i skolan vilket innebär att vi ska ha en heldag utan lektioner vilket känns skönt det enda som inte är tusen gången så roligt är att bussen åker 7.45 från resecentrum. Menmen det ska nog gå bra, resan hit imorse gick jätte bra jag och pappa stannade till vid Ulricehamn och fick i oss en rejäl frukost och pratade och sjung hela vägen till vi var utanför min kära lägenhet, han är så söt min lilla papi! hehe aja nu skall jag nog se till och ta min en dusch sedan blir det nog att fixa matsäcken innan det är dags för en film. Vi kanske hörs senare och förhoppningsvis har jag blivit lite tröttare då.

Pappa, Mamma & Jag, i albuferia 1996

Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL