Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, maj 7

5 weeks left in school

Har precis kollar på grannfejden vilket fick mig att tänka till om efterfest hemma hos mig är en bra ide. Becca har ju förslagit detta flera gånger men det har aldrig blivit så, aja i vilket fall mamma, farmor, familjen ta det lugnt jag lovar att inte riva huset. Skolan bara öser på mer jobb hela tiden jag ska sätta mig ner och plugga till typgrafik provet jag har imorgon och efter det hoppas jag få gjort resten av ekonomiarbetet. Träffade Becca förut och det blev en hel del planer som vanligt, hon är för go min Becca. Gick även en sväng med Lisestan innan detta, köpte Beccas 20år present och jag hoppar hon får god användning för den. :) Imorgon är det även nationella prov i engelska och det ska bli skönt att få två saker av bokade från listan p "what to do" Aja ska plugga lite nu, ta en dusch sedan blir det sängen och skönhetsömn för min del.
Kiss n hugs
Karolin Chambel
p.s: You are not you anymore n with that not my friend.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL