Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 30

You dont need it but you like it

Solen i ögen ...
Nu är det ängtligen över, inte för att det kändes dåligt men efter 3 timmar i minirummet känns det skönt att få komma ut. Var nyss på lunch och nu sitter jag i datasalen och med johans hjälp kan jag nu bidra med bilderna från förra veckan... Snart åker vi om ca: 2h sitter vi på den varma bussen med pepp i förnamn och musik i mellan namn ;) Med andra ord blir det en resa vi sent kommer glömma när den väl är över om den någonsin kommer att ta slut. Ska snart iväg och få mitt betyg på samhällsarbetet vi lämnade in jag hoppas på vg men blir väldigt nöjd med mvg så att säga iallafall nu får ni ha en underbar valborg och jag antar att vi hörs på bussen med kanske någon gästbloggare om dem behagar.
Kiss N hugs
Karolin "ÖverPepp" Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL