Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 16

Where is that shirt from?

Idag är min så kalalde plugg dag, just nu sitter jag och ska skriva mitt pm till svenska b muntliga provet, Teamat är "engagemang och påverkan" vilket enligt mig är ett väldigt brett sådant som ger mig möjligheten till många val, men jag tror jag har bestämt mig vad just jag ska prata om, IDEAL. Hur många är det inte i världen nu som dagligen har makten att påverka oss genom att bara ta på sig en tröja eller säga ett ord. Det är just det jag ska ta upp om allt de gör är bra för oss andra. Alla männsikor gör ju misstag i livet och där med även de idealer vi har idag, ska vi då också följa deras misstag? Förstår vi ens att det är ett misstag eller blir det bara vårat egna efter? Förstår de som har makten vad dom sänder ut i alla lägen eller bara när dom vill? Ja, detta lär allt bli intressant och jag lovar att berätta och ta upp ämnet igen men just nu är plugget som kallar för efter mitt pm blr det genus arbete och mediekunskap som ska göras. Vad har ni för er idag?
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL