Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 17

En efterlängtad avkoppling

Godkväll, efter en heldags pluggande och lite annats ligger jag nu framför tv:n. Ska koka lite te och göra en smörgås innan jag sätter på kvällens film. Vilken det blir är en bra fråga eftersom att jag alltid lider av beslutsångest! Menmen mysigt och avkopplande blir det allt och det är precis det man behöver kvällen innan ett prov. Pratade lite med min kanin för en stund sedan och hon hade tydligen också pluggdag idag så det blev lite pepp och paus talk. Iallafall hon får ju finbesök från ovan imorgon men jag hoppas allt att jag får se henne ändå. Nu är det smörgås time, och jag är sugen på film. Så so long tills imorgon antagligen hörs vi vid frukost bordet.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL