Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 16

Switch places?




Nu har jag tagit hand om disken och fixat iordning allt som jag ska ha med mig till skolan imon. Just nu pratar jag med Adam som går utan tröja i ca 30 grader på väg att träffa sin lillebror, och vet ni vad det värsta är. Grabben klagar! Han tycker att det är för varmt. Fyfan vad bortskämt man kan vara jag hade varit nöjd om vi hade fått 20grader imon! Om inte 15! menmen så är det väl när man bor i ett land där solen alltid lyser. Om någon som läser detta är befinner sig i 30grader och klagar, jag är 100% på ett byte!!!!! Iallafall nu börjar jag inse att jag går andra året på gymnasiet det är så sjukt mycket som ska lämnas in och göras att jag inte ens orkar skriva en lista för er för den skulle aldrig sluta. Men snart har ett år kvar så kommer jag väl klaga att skolan är slut eller vad säger ni studenter från förra året saknar ni skolan? Aja nu får jag väl se om jag kan få lite plugg gjort, innan det är dags för mig att sova. GODNATT. . .

Kiss N Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL