Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 20

When your study, STUDY HARD!!!!


Sitter fortfarande och pluggar, Genus arbetet var svårare än jag trodde men nu har jag iallafall bara sista delen kvar. Pratat lite med Fridah och Ida under plugg timmarna och dom verkar lika pressade som jag. Kolla bara på listan här bredvid och detta är endast fram till Valborg och det bara rullar in mer. Fyfan. Fridah verkar frästen ha stora planer för oss i helgen jag fick något sms om jag ville med på kryssning och vi alla vet ju vid det här laget hur gärna fridah vill iväg på detta så nu får vi se, kanske blir det av eller kanske inte.. . Vi får väl vänta och se helt enkelt, Nu skall jag iallafall dricka upp mitt kaffe och plugga vidare, vi hörs nog sedan om inte jag ramlat ihop i en hög på golvet av utmattning.

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL