Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 20

Det blir en bra dag idag.

Godmorgon, nu sitter jag här nyduschad med en kopp te. Har inte sovit en blund inatt och snart är det dags att cykla iväg till skolan. Har iallafall skrivit klart arbetet som skall vara inne idag så det känns skönt. Men jag ska inte ljuga trött är något jag är men skall försöka ställa tillbaka mitt dygn genom att hålla mig vaken tills klockan minst nio ikväll. Adam ringde förut frästen han hälsar till alla som känner honom från hans solstol i de 30graderna i australien. :=) . Fick även ett mms av mor min med en bild på min kusins nyfödda barn runt 1tiden inatt kom lilla Dario till jorden och jag vill önska de stolta föräldrarna Grattis och lycka till. Nu skall jag iallafall leta reda på något slappt bland mina klädval, dricka upp mitt te och sedan ska jag fånga dagen och göra den till en toppen dag! Ska även nog gå på stan efteåt och köpa mig själv en belöning. Vi hörs i skolan antar jag

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL