Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, april 19

To start to study is the hardest part in this

Tjena! Min helg har verkligen varit en vit helg, inga synder, ingen fylla utan bara mys. Gårdags kvällen spenderades med Fridah och några bekanta från sthlm veckorna, Satt på La scala och pratade fyllan ur dom allihop eftersom jag var den enda som inte hade legat i med alkoholen sedan klockan 6? Menmen trevligt var det iallafall, mötte sedan upp Nathalie och det blev en promenad & mys hos mig tills vi båda tvingade oss till sömns. Idag hade jag tänkt plugga ihjäl mig men fan det har inte börjat bra. Men ska ta tag i detta nu och förhoppningsvis är jag klar tills klockan nio då min belöning blir filmen "och så kom polly", vad ska ni göra ikväll?

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL