Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, april 18

i like to move it move it

SOMMAR OCH SOL! Efter att ha däckat runt 9 tiden i morse efter en mysig kväll/natt med Ida bestående av tre filmer och massa gott ser jag nu hur fint väder det är ute!!! Så fort jag har ätit min blodpudding som håller på att lagas ska jag ut i solen och njuta!!!! Tillbaka till filmerna, såg bland annat madagaskar 2 vilken har varit en film jag verkligen velat se och igår såg jag dne och jag har alltid skrattat så mycker eller ah Ida har aldrig skrattat så mycket :) Sedan såg vi också två andra rullar som också var något att se efter i videotoppen. Aja det är ju Lördag idag och jag har ingen aning vad som mig skall komma, så kvällen kanske utnyttjas till plugg eller grillning. Allt beror på karma
Kiss n hugs
Karolin Chambel

1 kommentar:

michelle sa...

Hej hoppas allt är bra med dig :)

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna Smink och smycken, kika gärna in :)
http://michellevonwalden.blogg.se/2009/april/tavling-1.html

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL