Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 23

She said there is no such thing

Morsning alla morgonpigga, ne jag skojar bara jag har inte sovit alls inatt eftersom jag sov bort en del av dagen igår. Sitter iallafall här i min nystädade lägenhet och disskuterar lite med ida på msn om dagen. Hade tänkt och åka och sola innan skolan eftersom att det är "happy hour" mellan 8-12, får dock se om jag hinner min första lektion börjar klockan 10 historia vilket betyder att jag måste ligga i lite. Nu skall jag iallafall njuta av mitt morgonkaffe och john mayers låt no such thing innan jag hoppas in i duschen och förhoppningsvis cyklar och solar. Vi hörs i escola

Kiss N hugs

Karolin Chambel

P.s: jag hoppas verkligen att kaninen är i
skolan !

1 kommentar:

idaw sa...

hahaha alltså varje gång du skriver duscha tänker jag på din misärdusch och mår dååligt!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL