Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, april 22

Fuck allergi

Dagen har inte gått åt till så mycket nytta förutom att ha fått en allergichock, och legat hemma och smörjt in min kropp tills jag fick nog och tvingade mig själv till att sova. Vaknade iallafall runt halv åttatiden på kvällen!!! Och bestämde mig för att ringa B för en cider på stan. En cider senare blev det en till och snacket var igång som alltid. Becca fyller ju 20år den nionde maj så vi satt och planerade lite. Frästen jag har den perfekta presenten i åtanke!! Iallafall i morse lyssnade jag på vakna med the voice, och jag måste säga att dom helsköna de där stollarna och imorgon är det något ni också borde lyssna på Aja jag är pigg som en ljus efter all sömn, så nu Tv sedan plugget!

Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Dagens PS: GRATTIS KUSIN PÅ 22ÅRSDAGEN ;= )

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL