Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 23

I take it if i want it!

Har njutit av det fina vädret till fullo mina vänner, efter skolan blev det en runda på stan med klänningsprovande med Fridah och efter några fula fiskar hittade jag en, var inte säker dock så la undan den men eftersom att godbiten funnits i mina tankar sedan dess så blir det att jag springer in imon för mitt underbara köp. Träffade även Thomas, N & B och det blev fika med massa mysprat i solen dit även sedan kavve kom och slog sig ner. Efter en ostfralla och bröstmjölksprat senare blev det glass från bosses och nu kom jag nyligen hem från en "grillkväll" med grabbarna byg och flickor. Är dock dödstrött nu kommer nog när som helst försvinna i john blunds värld för att sedan vara redo och utvilad för ännu en vårdag imorgon. Vad gör ni när solen lyser?

Kiss n hugs
Karolin Chambel

p.s:Bilder kommer så fort jag finner sladden min!! dagens ros går till Kavve för att han var våran grillmästare och dagens minus får natta som tappa min potatissallad.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL