Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, april 15

KAAAANNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIN

Sitter här i natten och disskuterar med Fridah om vi ska åka iväg på den där omtalade kryssningen vi velat göra sedan förra året! Det verkar som om vi ska försöka få det att bli av måste bara plannera rätt och ha ekonomi för det. Vilket oftas är ett problem för oss partypinglor. Men men vi ska nog fixa det TILL SLUT! Idag har jag iallafall tillbringat eftermiddag med B & N, vi hade ju en hel del förslag men eftersom att någon var så hilma tråkig blev det att vi hänge hos becca och pratade tjejsnack med vattenpipan i högsta högg. Vi är allt för roliga ibland. . . Frästen fick mina artiklar jag skrev på laprensa igår dom blev riktigt bra är super nöjd om jag får säga det själv :) hehe men men nu är det snart dags att plugga in det sista men först blir det nog en cigg.


Kiss N hugs
P.s: imon 'är det min och kanins dag!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL