Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, april 15

Godmorgonssömn is what i need!


Godmorgon, inte för att jag sovit något men iallafall. Klockan är nu 6.45 och jag hade tänkt att få i mig lite sömn innan jag ska börja min första lektionen som börjar klockan 12.00 idag. Ska iallafall inte sova enda tills dess, frukost ska jag ju få i mig också eller vad säger ni? Även om frukost är det mål om dagen jag inte alls föredrar så är det trots allt det viktigaste och från och med idag ska jag börja äta frukost. . . ! Så där med basta, Påsklovet är iallafall över och enligt min skolvapendragare till vän kommer vi tillbaka till ett stressigt helvete! Så håll tummarna för nu ska det allt pluggas en hel del! Godmorgonsömn då läsare. Jag skriver nog några rader innan jag cyklar iväg.
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL