Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, april 14

Im on the bus

Nu sitter jag på bussen på väg mot Linköping, slängde nyss iväg ett mail om lite information till nästa artikel som ska tryckas i tidningen nu innan sommaren. Min visit i hemstaden har varit mer än bra, påsken har helt enkelt spenderats med nära och kära. Vad har ni haft för er? Imorgon är det dags för skolan att ta fart och klockan halv nio ska vi alla vara på plats, känns helt enkelt inte alls så bra eftersom att jag väl kommer fram i Linköping runt halv 4. Fyfy, blir nog lite plugg och frukost innan det är dags för mig att cykla iväg. Träffade Marre förut innan jag åkte på en lång promenad i våra kvarter, det blev en hel del snack om livet och hur man ska uppföra sig och så vidare. Marina är en tjej med en hel del bra tankar och funderingar. Att vara ärlig är något hon alltid kommer att vara och det är något jag tycker att vi alla ska uppskratta! Mer ärliga människor till folket! men men nu ska jag allt dricka lite av min mer innan det blir Gossip Girl och en lång väg hem som väntar.
Kiss N Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL