Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 13

Famlije måndag<3

Sitter hemma hos mamma och hör hur hon och mormor diskuterar om hur dom ska packa i flyttlådorna mormor som är mer försiktig vill linda in allt och mamma som är mer slarvig vill bara packa in! Iallafall idag har varit en riktigt familje dag, vaknade och mötte kusinen J och sedan blev det frukost hemma hos mormor, åt även middag där för en stund sedan efter att jag hälsat på min kära morbror jose. Hann även träffa Pappa en snabbis och få en kram innan han skulle iväg. Så nu hade jag tänkt att fortsätta i familje gången och åka och hälsa på min morbror Helder. Men men får se om jag hinner, just nu måste jag ringa C och E för jag kommer sakna dem sjukt mycket! Vi hörs på bussen som förövrigt avgår 23.25 ikväll mot Linköping och mina tjejer!
Kiss n Hugs
Karolin Chambel
P.S: jag har välsdens bästa familj

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL