Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 24

Just living my life.

Är det inte underbart när man känner att det är dags att skicka upp alla vinterkläder på vinden. Jag har bara njutit under hela dagen, känner någon slags lycka när solen riktigt får mig att kisa. Hade mediaprov i skolan idag och jag hoppar verkligen att det gick bättre, min känsla var dock att det okej. Träffade Becca på stan efter och det blev mys och span helt enkeltt. Eyeraper säger jag bara så får ni fantisera om resten. Kvällens planer finns i tankarna och det börjar luta mot utgång, lite dans känns ju helt rätt och att det är lönefredag skadar ju aldrig. Så nu hoppas jag på nya snyggingar, utbudet här börjar bli tröttsamt. Iallfall nu blir det duschen, sen party.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

I love you, <3 /Kanin

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL