Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 13

Gammal vänskap rostar aldrig, även om den alltid förändras.

Godkväll, sitter här hemma och funderar på om jag orkar ta på mig ytterkläderna för en natt promenad med kusinen J. Det är inte så att jag är trött på något sätt men känner inte att kylan där ute lockar mig för fem öre. Dagen har varit väldigt konstig om jag får kalla den så eller mer ovan. Har nämligen spenderat en heldag med Bella´och även resten gänget. Vi träffades nämligen ute igår på bryggan och det ledde till en fika idag. Kändes rätt skönt att få ge henne en kram. När jag väl såg henne insåg jag hur mycket jag saknar den tjejen. Hon brukade vara min andra hälft om ni kommer ihåg. Självklart kändes det ovant att träffas och prata igen men jag kan också säga att det kändes oerhört skönt att kunna göra det. Gäller det samma med resten av tjejerna. Så detta har varit en riktigt bra konstig dag, jag måste säga att vi alla har förändras med dock bara till det bättre. Pratade även lite med S idag via sms, den grabben har ju gått och gömt sig ett tag verkar det som men nu verkan han också vara tillbaka. Menmen utgången igår var iallafall lyckad mötte också upp Henkan som var på g som vanligt för övrigt spenderade jag påskafton hos pappas familj med påskbrasa och hela köret, jätte mysigt med andra ord. Måste säga att min pappa är världens goaste far och imorgon blir det allt en lunch dejt med honom på sushi baren!
Kiss n Hugs
Karolin Chambel
Ps: (T.) / Frästen Fridah när jag kommer hem och får tag på
dig blir det en bamsekram vill jag lova, saknar min kanin som
tusan!

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig meeeeeed lilla råtta <33<3<3<3 loveyou.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL