Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, april 11

Glad påsk alla läsare, just nu håller jag på att göra iordning mig inför påskmiddagen med pappa och co, ska åka till stenesund och mysa i påskmat och sol. Ska bli skönt att ha en lugn dag med familjen, allt är så stressigt när man bara är här över några dagar, alla vill ses och man ska ha tid för familj, plugg och sig själv på det. Men men gårdagen blev ingen utgång utan det blev en cider på chess sedan nattfika på Tintin, tacka Tobbe som sedan körde hem oss. Får se om det blir en utgång ikväll istället, allt beror på hur länge jag är i stenesund. Hoppas ni alla har fått underbart fina påskägg och att eran påskafton ska bli lika härlig som min. För härligt det är det ända det är när man spenderar tid med pappa och bröderna, plus jag får ju sitta fram!

Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL