Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 27

dreams can be a wake up call

Dagen i alla ära har inte varit till så mycket nytta, eller rättare sagt jag har inte fått gjort mycket alls. Men tänkte ändra på det genom att dra till staden, träffa flickor och ta en sväng förbi biblioteket eftersom att jag har prov , vore det ju bra om jag kunde det med. Tycker att det är lite synd att solen inte lyser men samtidigt är det ändå lika varmt så så länge det inte regnar är jag nöjd. Drömde en hemsk dröm inatt att mamma hade gått bort, vaknade med tårar iögonen, så ska försöka få tag på henne för att berätta att hon är världens bästa mamma. Helt sjukt hur osäker jag var imorse, tänk att förlora någon så nära, jag hoppas det inte händer på sikt, jag är rädd för det där, försvinnandet, döden, och sikt vad tror ni händer efter liksom, Iallafall nu babblar jag för mycket vi höres senare, nu måste jag dock satsa på att hitta nella eftersom att flickan har min mobil.
Kiss N Hugs
Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej råttis. GLÖM inte nationella engelska uppsats imorgon ! Engelska B... glöm iiinte det. Du har ju inte din mobil så jag skriver här istället. :).. SÅ, GLÖM inte det hjärtat !! 08.30-10.00.. PUSS love you <3<3<33

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL