Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 27

Couse we will make teh city onsafe!!!

Det har inte blivit så mycket plugg än sålänge, vädret fick flickorna på grillhumör, efter en runda på stan och fika. Har inte haft min mobil på hela dagen och har känt mig socialt handikappad!!! Men nu har jag min älskling här, hade ett antal missade samtal och sms, folk verkade tro att jag hade dött. !!! Menmen ingenfara jag lever, iallafall ett tag till. Vi alla är peppade inför göteborg, kan knappt vänta tills på torsdag. . . Ska bli jätte roligt att träffa alla underbar göteborgare som man saknat ihjäll sig efter,familj ska vi inte ens tala om jag vill ha mormors mat nu! men men nu får jag ta tag i pluggandet lite sen kommer Lise med förhoppningsvis en gottepåse. :) Hörs senare antar jag

Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL