Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 27

She have the hole club looking at her.

Vilken lördag, det blev utgång med flickorna iallafall och jag skyller allt på Fridah som kom med fribiljetter men hon får även ett tack eftersom det var en av de bra sorters utgångar. Kvällen började med mig och min kanin på La scala till flickorna kom och sedan fortsatte på platå, när klockan var 1 var vi redan nerkörda efter allt dans så det blev nedervåningen och drinkar som gällde. Kavve och co var också på plats och den blev en hel del shakieshakie med dem med, efterfest blev det också av och vi alla såg ut som ett gäng puckon när vi vandrade över till ikano för lite föda. Promenerade sedan hem därifrån och deckade lagom till middagen. För en stund sedan kom jag hem från Nella, satt hemma hos henne och pratade om livet och allt som hör till. Glömde även min mobil där så ni som försökt nå mig, sorry im gone.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL