Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, april 20

I hope we have the time of our lifes

Godkväll, Ida gick precis hem, efter en eftermiddags slappande hos mig, vi skulle ju plugga men det blev ju inget med det. Iallafall Genus arbetet är inlämnat och jag klarade Nationella muntliga över förväntningarna. Så jag är rätt stolt över mig själv idag. Hade tänkt köpa en belöning med eftersom att sömnen tog fart efter klockan 3 så skjuter jag fram det till imon. . .Men men fick ett glädjande sms av Joss förut, om nämligen resan! Vi flickor verkar inte kunna bestämma oss i huvudtaget vart vi vill åka men det blir ju så när man är ett gäng flickor, det blir ju oftas bara babbel... men Grekland är väl ett av det tusen stllrna som lockar mest, undra varför? Kan det bero på att vi alla var i zante förra året och hade the times of our life! menmen resan är iallafall i tankarna nu och nu hade jag tänkt sätta mig ner och plugga lite mediekunskap till provet imorgon :) So long kanske hörs en snabbis sedan

Kiss n hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL