Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, mars 18

Vvärldens bästa familj!

Nu har mina älskade morföräldrar återvänt till hemstaden, vi har haft 3 underbara dagar tillsammans med massa fix och mormors goda mat! Har varit riktigt kul att h dom hemma även om morfars snarkningar har gjrt nätterna sömnlösa. Hehe nu sitter eller ah jag står på bíblan och ska snart ge mig iväg på en liten shopping runde, fick presentkort på affären smycka av pappa så tänkte se om jag hittade något där! Igår var det match också, killarna vann efter 5set i en grymt jämn match, mitt hjärta höll på att hoppa ur och även mormor skrek till ibland! haha riktigt kul var det iallafall, men nu måste jag gå för att hinna med någonting har jätte mycket plugg den här veckan med men att slösa bort solen en sådan här toppen dag är som ´Morfar sa helt förjävligt ! hehe menmen sist men inte minst vill jag bara påpeka att jag har världens bästa kusiner! Linnea snart kommer jag !
´KISSNHUGS
karolin chambel
p.s: FRÖLUNDA ! kom vidare och inte
linköping, förstår dig fridah om du
håller dig borta ett tag, men saknar allt ditt tjöt idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att frölunda fuskat sig till platsen hjärtat... :).. Och att LHC borde vunnit. Och skulle vunnit om domarjäveln visste vad han gjorde, men icke sa nicke.. Frölunda åker ur semin, lugnt älskling. PUSS

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL