Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 24

back on track.

Jag vet att uppdateringen har varit usel men jag har iallafall en väldigt bra anledning, jag har inte haft tillgång till Internet alls! Ska nog ta tag i det där ordentligt så att jag får bredband hemma i lägenheten väldigt snart! Men har så mycket att tänka på så jag har helt enkelt inte hunnit. Vi alla ungdomar vet hur dessa tider ser ut, skolan slänger in arbeten för att få in alla mål, alla söker sommarjobb samtidigt som man ska planera resor och se till att man får i sig den energi man behöver, ni förstår mig iallafall hoppas jag att ni gör det. Frästen jag har nästan glömt att berätta den största nyheten förutom att jag har haft en hel del galna utgångar och levt livets goda kvällar så är jag nu¨åter igen ute på singel marknaden, så jag är helt öppen för förslag! Ni undrar säkert varför? och jag kan säga så här utan att säga för lite eller för mycket, han är en skit och jag vill inte ge ne andra chans, iallafall inte till någon som beter sig så! Menmen jag kanske inte har nämnt att jag är i skolan har nyss varit på lunchen där jag Elin och jennifer hittade hela vitlökskluftor i pastasalladen? Vad är det med folk? menmen vi har iallafall textkom och det verkar bli en seg lektion! Blir nog en seg dag för mig allmänhet, det var ju så att jag och två av mina favvo tjejer hade en lång och behövande tjejkväll igår. Hoppas ni klarar pressen lika bra som jag bestämt att jag ska klara mig...
Ta hand om er och på återseende.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL