Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, mars 16

En trött Karolin har nyss anlänt till Linköping, åkte halv 6 från kära göteborg och somnade vid röd ljuset vid eketrä för att vakna upp utanför min lägenhet. Men men just nu har jag engelska men stoffe är sjuk så jag och ida va nyss på fiket och käka frukost eller a jag åt frukost. :)
Helgen har varit underbar, i fredags blev det mys och förkrök med linköpare hos mig och sedan utgång med Becca till platå och om jag säger så här, vi ägde dansgolvet. Hade sjukt kul. På min självaste 18årsdag tog jag bussen vid 11 till götet där min älskade familj väntade. Blev lite mys med mamma innan alla kom och sedan var vi i full gång. Utgången blev lyckad, blvd var stället att vara på denna kväll. Träffade även en hel del kända ansikten så det blev en kväll jag sent glömmer, tack alla även om jag än idag mår skit. Men det beror nog också på allt vin jag drack på släktmiddagen man får ju allt i sig en hel del när påfyllning var allas ändå mål ! ! ! hehe men iallafall har jag haft en toppen 18årshelg och nu är jag där med myndig. Ska förbi banken och fixa lite efter skolan och sedan blir det mys i linköping med mormor och morfar !
Kiss n Hugs
Karolin Chambel

P.s: bilderna kommer

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL