Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, mars 4

uppdatering om allt som hänt!

Hej och förlat för den dåliga uppdateringen, men eftersom att jag nyss flyttat in i min underbara nya lägenhet så har inte Internet hunnit komma på plats. Just nu sitter jag på biblan med emmie och adam. Emmie pluggar som vanligt och Adam springer bara runt. Menmen slutet på praktiken i Stockholm var stressigt men lyckat! Festen på vapiano var lyckad och jag och Fridah hade det lika kul som vi alltid har, med andra ord super kul! haha fick in en hel del bra bilder som publiceras i ridå nu i mars. Nickas W & Laila Bagge höll om varandra som om det var det anda dom ville göra och Kristi var på flört humor. Under kvällen bjöds det på god mat och en hel del skvaller och självklart en hel del vin! Lite for mycket men det gick snabbt in med maten så att säga. Carl-Jan som jag personligen tycker är världens skönaste person gav mig en puss på kinden eftersom han verkade tycka lika mycket om mig. På kontoret sista dagen var det stress som stod högst upp på listan och eftersom att jag hade ett tåg att hinna med missade jag skumpan som det bjöds på senare. Men vara omdömena var toppen och vi har även ett sommar jobb som väntar i sommar, det ar ju givet!! Menmen nu har jag iallafall in flyttat i lägenheten och jag, mamma och morfar som var här i lördags fick i ordning på det mesta, farmor va även här igår och körde mig till Ikea bland annat :)... Under veckan har det blivit en hel del tid med adam som nu mera "bor" hos mig men även med "the gang". Var nyss och tog en snabb fika med Nella och ikväll blir det bio med några andra godigar. Det blir filmen Män som hatar kvinnor, som Chrille tjatat om att han vill se sen i somras eller något så nu ska jag allt se om den når upp till sina förväntningar.. Nu måste jag plugga lite, bilder från kvällen på vapiano kommer sedan tillsammans med bilder på min underbara lagenhet!

Kiss n Hugs
Karolin Chambel

P.s: Edvin mitt mål är inte b-kändis grejen utan jobbet jag dröm om att jobba på sedan längre men kul att du har humorn kvar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karolin!
Kul att du fått en lgh. Hoppas allt är bra med dig! Linnea har äntligen fått lgh också. Hon flyttar i i maj månad. En etta centralt i stan. Hon är jätteglad.
Vill bara önska dig lycka till med ditt nya boende. Kram på dig.

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL