Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 26

Ett bra avslut på detta kapitel.

Linda och Jag, Foto: Daniel Golabiewski

Godmorgon, idag är min så kallade stressdag. Kom precis in på kontoret och jag har bara hunnit öppna min mail. Har en hel del att fixa på kort tid så egentligen har jag ingen som helst tid till att blogga här men eftersom att jag vet att det inte kommer bli så mycket skrivande efter lunch så skriver jag nu ändå. Fick precis bilderna på mig och Linda Rosing och Marie Serneholt så lägger upp dom här, bilden på mig och Marie var ingen höjdare då jag var precis det som det ser ut som helt död! haha menmen jag bjuder på den. NU ska jag iallafall jobba lite, jag hoppas att jag hinner skriva lite innan festen ikväll men jag är tveksam, Lilly verkar vilja ha oss där tidigt för en intervju sen är det ju dags för Party, eller vad säger ni? Är det inte ett bra slut på 5 veckors praktik här, att njuta av sthlms stad och ta en drink med de personer som för många gör denna stad intressant.
Till vänster Jag & Marie / Till Höger Linda & Jag Foto: Daniel Golabiewski

Kiss n Hugs
Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad snygg du är! gaaah!!! Rosing är verkligen din typ, åtminstone intelligensmässigt. Dock inte utseendet, där har du en lång väg att gå innan du ser ut som en B-kändis...

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL