Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, mars 7

Den stora dagen närmar sig!

Nu är jag tillbaka på biblan igen, är vid en stå dator så dett ainlägg bli nog inte alls långt. Ikväll ska jag på Middag med Fridah och några vänner till henne antar att det också blir en drink efteråt. Skulle egentligen gå på hockyn men eftersom att jag har frölunda i mig så kändes det inte värt att betala 300kr för LHC ´även o hocky alltid är roligt att gå på.
Igår gjorde jag ite alls mycket det blev en hel del tid i tvättstugan och sedan tog jag tsg i plugget som ska in på måndags morgon. Träffade även fridah på en snabbis fika innan hon skulle åka och göra norrköping osäkert. I onsdags var det bio på män som hatar kvinnor och filmen får 4 av 5 toasters helt klart en film värd att se, det är inte ofta en svensk film får så bra kritik så jag tycker abslout att ni alla borde unna er tt bio besök och njuta va svensk film konst! Men men hemma i götet är planerna klara för min stora dag det verkar som om hel gänget dyker upp och med andra ord betyder det att avenyn är osäker efter 23. Hehe ska bli så skönt att komma hem och träffa alla underbara vänner som man saknar varje dag här borta och för att inte tala om familjen ska krama mormor tills hon spricker. hehe. Iallafall min ben värker som tusen nu ska nog sätta mig i fotöljen här och läsa nys cosmo innan jag skall trippa iväg hem och göra mig iording för bus, vad ska ni göra ikväll?

kiss n hugs
Karolin chambel

p.s: kul att du hitta hit sara ;) / och ni om en vecka är jag 18år!



Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL