Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 10

Signerat ung

Sitter i skolan i ett dubbel pass textkom & medieproduktion med andra ord har vi ett signerat ung pass :) alla sitter och skriver till tidningen eller korrläser texten, vilket team! Känns rätt konstigt att vara tillbaka i skolan och ännu konstigare att jag är ledig imorgon. Funderar dock på att följa med och presentera tidningen för västerås med nicklas och johan. men vi får se kan hända att jag kanske borde shoppa lite, får se!
Idag är det inte heller vilken dag som helst idag fyller nämligen min älskade mormor 68år! Hon är den mest underbara personen jag känner, hon är min idol, min förebild och mitt allt! Låter som en fjäskig text men kan tala om att inget kan beskriva min kärlek till min mormor, inget!
Hoppas iallafall att du får en underbar dag i malmö mormor och hälsa morfar! Själv ska jag nog ta en runda på stan innan jag åker hem och tar tag i en storstädning, antar att det blir en hel del plugg. Iallafall nu slängde Johan på mig en text jag ska korr läsa, ska försöka att inte ändra för mycket , vi alla vet ju hur det känns att själv bli granskand.

Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL