Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, februari 9

underbara helg

Ny vecka, nya tag. Helgen i Göteborg har varit underbar, ibland inser maninte hur mycket man har saknat sina nära förän man verkligen ser dom. Ja, en hel del tårar blev det allt under helgen. Har ju inte sätt min älskade mamma på så länge och ja pappa fick mer än 10 kramar när jag väl kom fram! :) Ja en lyckad helg med alla personer som jag älskar så att säga, även Natta var ju nere i Götet och det blev party med min familj för hennes del, hon är ju som gott sagt inräknad i familje trädet redan nu. :) Min lilla gummsa! Som sagt en helg av den sortens bästa, måste säga tt jag blev verkligen överaskad när min moster och hennes man kom in genom dörren, dom bor ju i Portugal nu! Dom fick iallfall var sin stor kram eftersom att jag saknar dom sjukt mycket. . . Sitter på jobbet nu frästen, chattar med Fjanton på msn, han får mig nog alltid att le, håller tummarna för dig med grabben. Menmen nu är det lunch och jag vet att jag lovat er bilder men min mage kurrar och fridah är nog sugen på pannkakor hon med så jag får helt enkelt lägga upp dom senare idag, ha det så bra så länge
Kiss n hugsKarolin Chambel

ps: T, det är nog försent

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL