Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, februari 7

Borta bra men hemma bäst

Godmorgon eller ja god eftermiddag, Vaknade för en stund sedan i min egen säng. Åh vad jag älskar min säng!j Jag och kusinerna, mamma & Natta har suttit i soffan och kollat på gamla videos när vi var små, tänk er själva, Karolin Chambel som blondin? haha men gårdagen var lyckad, det blev tjejkrök hemma hos mig, med alla underbara flickor,(Moa, Linnea, Kristin, Kajsa, Emma, Natta, Jacqueline & Nathalie) det blev mycket sex, skvaller & en hel del annat. Hade en toppen kväll med andra ord, fick dock i mig lite mycket sangria men vafan vi alla vet att det inte är så ofta det händer och jag tror att alla håller med om att jag bjöd på mig själv. Hehe hoppas ni gillade min sång röst. I slutet av kvällen kom kusinen Kristian och Peter och det blev ja en hel del skvaller igen och Peter bjöd på en dans till det var dags för donkan. Ja, Peter och Jackiie fick åka iväg och agera hemkörning och ja den maten satt fint även om Krille åt upp halva mitt. :) Pratade även med T lite under kvällen och han var på "litekalas" som vanligt. Menmen Tack för igår iallafall hade skit roligt, har saknat er alla så himla mycket. Ska snart hoppa in i duschen sen blir det att överaska min käre morbror och fira hans 50-årsdag vilket sedan kommer leda till en kusin aktig utgång med mycket salsa och en hel del vin. :) Hoppas ni har en lika lyckad helg som jag, bilderna kommer upp när jag åter igen är i sthlm där allt alvar börjar!
Kiss N hugs
Karolin Chambel
p.s: Frida du vet själv, en vacker dag händer det ändå!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL