Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 10

Det får vänta till stressen har lagt sig till ro.


Godmorgon, Idag är det tisdag och jag sitter redan placerad framför dator på jobbet, det är rätt stressigt här även om man verkligen inte märker av det så vet man att ALLA har väldigt mycket att göra fram till fredag då dom flesta har deadline så att layouten kan lägga in det sista för att sedan skicka iväg den till tryckeriet. :) Frida sitter tvärsöver rummet, jag kan endast små spionera på henne mellan springan bokhyllan ger mig och just nu ser hon väldigt koncentrerad ut, bloggar hon med kanske? Det får återstå att se. Farmor hade varit på biblan igår, hon lånade en bok jag ivrigt velat läsa sedan jag såg den underbara filmen, såklart pratar jag om Twilight :) Jag är just nu på sida 232 och jag vill inget hellre just nu än att sätta mig i massage stolen och läsa några sidor till men jobbet kallar och jag har samtal att ringa, mail att skicka & artiklar att skriva så boken får vänta så som den härliga solen utanför dörren till laprensas kontor i Älvsjö kommun

Kiss N hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL