Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 17

Tingeling

Godkväll, kom precis hem från en hel eftermiddag med pappa, det blev mys på resturang Parma där vi åt gott, jag valde såklart pasta de carno som var utsökt åter igen! Vi pratade om allt möjligt, han är rätt lätt att prata med när han väl slappnar av den där gubben. Han är ju trots allt min Pappa. Hade riktigt trevligt iallafall, han verkar förstå mig mer och mer för varje gång vi pratar nu. Imorgon är det en trip till Linköping och Gregs födelsedagsfirande som väntar, temat är ju gul&grönt som sagt och jag fick just upp i minnet, TINGELING! En gammal vän till mig Peter Pinkner också känd i bloggen som peter pan!?! Brukade kalla mig det och det fall mig in att tingeling har grön klänning, så ett gult hårband till kanske, problemet nu är att jag inte har någon grön klänning så ska se vad jag kan göra ska iallafall förbi buttericks imorgon och se om jag kan hitta något litet som faller mig i smaken. Menmen nu ska jag packa för imorgon, titta lite tv, borsta tänderna och sedan nanna :)
p.s: ingen lever i en saga som i bloggar utan det man skriver i bloggen är verklighet, ens syn på livet , det är inte fantasi utan ett intresse, ett intresse för att skriva och det är mitt och många andras intresse. Jag har iallafall ett. och jag gillar det mina läsare verkar gilla det, Man behöver inte läsa det om man inte vill. PUNKT!

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL