Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 19

Min älskade nya lägenhet är min <3

Green and Yellow
Hejsan, kom precis hem från Linköping, igå firade vi Greg med gult&grönt som tema, han hade inte en aning alls vilket gjorde kvällen ännu bättre, det bjöds på en hel del pinsamheter, dans, kareoke & ja, allt möjligt. Det var en riktig toppen kväll ska jag tala om! Sen ska ni få veta, Idaghar jag även skrivit på mitt första lägenhets kontrakt, min älskade lägenhet är så gullig och ja kan lova att den kommer bli ännu finare när jag väl får till det med allt som ska in. Inflytten blir nästa fredag så ja, bärhjälp är något som alltid behövs. hehe Ja, Fridah är lika glad hon nu kan hon ju övernatta hos mig varje gång hon missar tåget haha misstänker att hon kommer få en plats på högra sidan av sängen. Jag vill passa på att tacka min älsklade farmo som har fixat det hela och även alla som fått mig att få en toppen dag. Ja, jag har en underbar familj! Och pojkvän ska jag nämna, jag hade tydligen puttat ur han ur sängen inatt, förlåt älskling och tack för nallen han ska jag ligga och krama om varje natt då du snart ska åka iväg! Menmen nu ska jag planera lite mys ska det bli! Yeaaaaaaaaaaah!
Kiss n hugs
Karolin Chambel
p.s: mer bilder kommer

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL