Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 25

time to move in n time to be real.

Nu har jag packat inför Linköping på fredag, allt är nere i väskorna och snart är det dax. Dax för mig att flytta in i min underbara lilla lägenhet på hejdegården. Ska bli så mysigt, men självklart en hel del jobba. Min älskade Morfar & min härliga Mamma kommer upp på lördag för att hjälpa till och det kan hända mina två vapendragare till småbröder kommer med. Men man vet ju aldrig med barn. Iallafall är allt packar & klart! Resten av dagen har spenderats i stress, mycket att stå i på jobbet eftersom att detta nu är sista veckan. Eftermiddagen har jag tillbringat med pappa min för lite "pappa&dotter tid", det blev middag på en mysig restaurang & sedan på jakt efter bredband till lägengeten dock får det vänta tills jag förstår mig på allt det där! Jag är iallafall helt utmattad och imorgon gäller det att jag sovit ut, fram till lunch är det la prensa som gäller med efter det är det dags för kändisfesten av som presenteras av lilly. Så en full dag även imorgon och jag vet att jag åter igen lovat lite heta ämnen i bloggen men det får nog dock vänta några veckor eftersom att jag har en hel del att göra, hoppas det går bra och att ni haft en bra början på veckan, nu ska jag ringa Adam för att sedan somna till någon av hans oändliga berättelser. ´
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL