Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 25

Happy B-day

Idag fyller min älskling 18år

Älskling idag fyller du 18år vilket betyder att du nu är "vuxen", jag har nu känt dig i ca: 5månader och du har blivit än av mina bästa vänner, Vi har nu spenderat 5 veckor tillsammans här i den stora staden och ja har verkligen haft det underbart med dig. Som skrivet förut är det klart att det förkommit intriger men det är så vi är, du och jag. Tjafsar på vägen till bussen och skrattar på vägen tillbaka. Upp&ner helt enkelt. Du ska veta att jag är hur glad som helst att vi blev träffades, tanken idag att inte vara din vän är absolut inte möjlig. Vi har lärt känna varandra in och ut på en väldigt kort tid, men vi uppskrattar det vi delar och har alltid lika roligt när det väl gäller. I goda och i svåra tiden vet jag att jag kan lita på dig, det har du redan visat och jag tror också att du redan vet att jag är någon du alltid kan komma till. Iallafall Älskling Grattis på 18årsdagen, ha skit kul idag och kom tillbaka till sthlm så att jag kan ge dig en bamsekram!
Älskar dig kanin
Kiss N Hugs
Din vän, Karolin Chambel

1 kommentar:

Anonym sa...

.. och jag älskar dig din snurvel. A lot! Du är bäst och vi ses på torsdag, saknar dig :) LOVE <3<3<3<3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL