Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, februari 22

There are more thing to it...

Godkväll, hur har eran lördag sätt ut än så länge? Jag kan tala om att min lördag inte har gått åt till något vettigt alls. Jag bestämde mig iallafall att låta min själv sova ut utan några ställda väckarklockor. Vilket ledde till att jag sov bort halva dagen, men men har iallafall knappt lämnat min farmors tomt, har knappt satt min fot i trädgården förutom när jag tagit mig några bloss. Jag har planerat lite för lägenheten och jag har kommit fram till att man behöver ha så mycket mer än man tror, saker som diskborste, trasor & gardinstångar? Man tänker absolut inte på dom utan bara på alla fina detaljer man vill få fram, tror att jag kommer ha massvis att göra när jag väl flyttat in och ja, det blir fixa&trixa så om någon händig man där ute har en borrmaskin att låna mig skulle det uppskrattas, Pratade med lillebrorsan förut och ahn var inte feg på att ställa upp, min lilla säl! iallafall nu ska jag kolla lite på TV innan det är dags att somna om. Imorgon blir det stan med min underbara farmor som verkligen har ställt upp för mig dom senaste veckorna, tack farmor ska bli mysigt att bara ha en du och jag dag! För övrigt hoppar jag att ni har en toppen lördag, berätta gärna för mig eller om ni kanske har några tips till lägenheten, allt sådant uppskrattas vill jag lova. Jag tror jag behöver mer hjälp än jag själv tror. Kiss n Hugs
Karolin Chambel

P.s: Tack till min kusin som hittade min försvunna ring
(mammas förlovnings ring som jag fick för nått år sedan) Den har varit saknad
sedan sensommaren vill jag lova!


Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL