Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 20

Can you please come n knock on my wall!

Så som ni ser här nedan har Fridah smusslat sig in och skrivit några rader. Hon skrev dock väldigt rara rader så det får väl vara förlåtet. :) Iallafall så har hon precis hon skrev så har vi slitit varenda minut här i sthlm. Och det kommer verkligen kännas hur konstigt som helst att inte vakna av att det bankar i väggen. Min lilla kanin, du får allt komma och banka hemma hos mig ändå! Att inte få säga dumma saker hela vägen till bussen bara för att få ut ilskan för att man ha fått gå upp runt 7 tiden och att sedan totalt glömma bort det när man kommer till solna där man köper en fralla och delar på. Inga mer påsar m&ms på tåget till stan. :( men men vi ska nog hitta ett sätt att hålla ihop ska ni se, ett sätt som fridah sa va ju att vi hittade en lägenhet i samma hus som mig som hon egentligen borde ta, men förstår dig älskling haha vi får väl köra ut någon när det är dags men men nu skriver jag nästan exakt samma som fridah nyss skrivit men det är för att det är så sant, jag älskar min lilla mini och jag kommer sakna våran sthlm tid rejält när vi är tillbaka i linköping. Som tur är kommer jag se henne nästan varje dag i skolan om hon håller rutinen men att komma upp så att säga. Nu ska jag iallafall ringa min älskade pojkvän för jag saknar han redan. sedan är min tanke att försvinna i jan blunds värld och drömma mig bort till min fina, nya, älskade lägenhet!

Kiss n Hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL