Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 24

It`s Sisters day today!

Nu är klockan strax två och jag sitter på kontoret, har precis gått igenom min eventstad artikeln och ska snart sätta igång med en till om en Brasilien expert till resflex. Funderar om jag ska gå ner till Willys och köpa mig en semla det är ju trots alls fettisdagen idag, hm får se hur jag gör. Det är en hel del att göra denna veckan eftersom detta är min sista vecka här på la prensas förlag, så det gäller att ligga i. Kaninen som brukar sitta en meter ifrån mig här på kontoret har flytt sthlm för att kunna fira sin födelsedag i Linköping, med andra ord får jag inte så mycket hjälp av henne den här veckan. I söndags var jag med farmor på stan som sagt, Felicia hängde på och det blev riktigt mysigt trots snöovädret. Fick med mig en del hem också, anntecknings block, strumpbyxor i grått & svart och sedan en klänning från Gina (se bildnedan). Efter att ha shoppat lite blev det middag på kungshallen, för min del blev det grekiskt medans farmor & syrran satsade på pizza. Dagen fortsatte med mys på stan, syrran hitta ett par ur snygga byxor och jag nöjde mig med mina fynd. Även Farmor fick med sig ett och annat svart plagg. Man tänkter inte att äldre människor är så medvetna om hur deras kropp förändras genom åren, men med farmor får man höra det konstant även om hon ser hur bra som helst ut för sin ålder, ändå är det bara svart för att dölja skavankerna som gäller för henne. . . Igår tog jag det förövrigt det lugnt, på jobbet blev det ett fotojobb med Marie Serneholt, bilderna kommer snarast.! Idag ska möta Felicia på stan, det ska bli mys och middag. Kanske blir det en semla efter middagen istället. Menmen nu får jag återgå till jobbet, det blev ett långt inlägg det här men ja jag hade en del att berätta, ikväll blir det nog lite högre ämnen om jag hinner.
Kiss N Hugs
Karolin Chambel

Gina 199kr

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL